سکوت،تنها صدای خداست

سايه و سكوت

سایه و سکوت

 

صفحه اصلی
ارتباط با من
لوگوی وبلاگ
 

 

 



Thursday, August 18, 2005


علم بهتر است یا ثروت؟سوال جالبیه نه؟نه،اصلاً جالب نیست.کی میگه جالبه؟افتضاحه،خیلی خیلی هم تکراریه.یک بار وقتی خیلی کوچک بودم،بابام ازم این سوال رو پرسید،منم توو عالم بچگی بهش گفتم:ثروت.اونروز بابام با شنیدن جوابم تعجب کرد و تا شب برام از فواید علم و دانش صحبت کرد و گفت که عالم،به تدریج ثروت هم به دست میاره اما ثروتمند جاهل،به تدریج ثروتش رو هم از دست میده.امروز،من از بابام همین سوال رو پرسیدم که علم بهتره یا ثروت؟بایام گفت:ثروت،من تعجب نکردم،براشم اصلاً راجع به فواید علم اندوزی صحبت نکردم،آخه هم من میدونستم هم بابام که این روزها اگه ثروت نداشته باشی علم هم نمی تونی به راحتی به دست بیاری.
*
پدر من ،حالا اومدی اینجارو خوندی توروخدا بهت بر نخوره،از همین الان به همه میگم که این مکالمه بین من و بابام اتفاق نیفتاده بود، صحبتهای یه بچه ی دیگه و یه بابای دیگه بود.
*
عید همگی مبارک.
sayeh  ||  8:05 PM