سکوت،تنها صدای خداست

سايه و سكوت

سایه و سکوت

 

صفحه اصلی
ارتباط با من
لوگوی وبلاگ
 

 

 



Sunday, August 28, 2005






بله دیگه،یک سال از اجاره نشینی من توی این خونه گذشت.حالا باید چکار کنم؟ به اجاره اضافه کنم یا پول پیش؟؟؟
*
تا حالا بارها خواستم از دوستهای عزیزی که به من کمک کردن تا اینجا یک سر و سامانی بگیره تشکر کنم،اما نشده،شاید کم همتی از من بوده یا اینکه همیشه منتظر بودم یک فرصت مناسب پیش بیاد، غافل از اینکه فرصت پیش نمیاد آدم خودش باید فرصت رو به وجود بیاره.
*اول اولش یه تشکر اساسی و حرفه ای از داداشی خودم که از اون اولی که فکر نوشتن افتاد توی سرم، تا همین الان،بهم کمک کرد و راه و چاه رو بهم نشون داد و کلی زحمت کشید.(بهم کمک کردن اینجوری شدم،وای به حال اینکه کسی کمک نمی کرد.)
بعدشم از اونجایی که بازدید کننده ها زیادند!!!!!!(کجان؟!!)و نمیتونم از همه شون تک تک تشکر کنم(دروغ که کنتور نداره)از اعضای اصلی یعنی آقای امیر و سارا خانم تشکر میکنم که لطف میکنند و به من سر میزنند.
در آخرم از دوستام که از اولش قرار بود بهم مطلب بدن و مطلبهام رو بخونن،خلاصه بهم کمک کنند ولی انگار اخیراً قرارشون رو فراموش کردند، می تشکرم تا عبرتی باشد برای سایرین!!!
*
عیدتونم مبارک(مگه عیده؟؟؟)

*
sayeh  ||  3:42 AM