سکوت،تنها صدای خداست

سايه و سكوت

سایه و سکوت

 

صفحه اصلی
ارتباط با من
لوگوی وبلاگ
 

 

 



Thursday, September 08, 2005


اینجا تگزاس است(یا تگزاس اینجاست)!!!!(جریانات یک هفته پیش)
آقا این محل ما بدجور اکشن شده ها،یهو میبینی وسط خیابون اتاق جراحی دایر میکنند و با ساتور عمل زیبایی بینی!؟میکنند،اساس کارشونم روی فحشهای دردناک دادن(به عنوان داروی بی حسی) استوار شده که انقدر دردش زیاده که درد عمل!! یادشون میره.(به به ،برو تو نخ تشبیهات!هیچکی نمی تونه مثل ما تشبیه کنه)
توی این هفته دو تا دعوای کار درست داشتیم توی کوچه مون،البته نه توی توی کوچه،سر کوچه. سر کوچه مون یک قصابی هست،بنده خدا 4-5 تا بچه داره،دخترهاش مثل دسته ی گل میمونند از همه نظر،انقدر خانوم،انقدر نجیب،انقدر سربراه،پسر کوچکش هم خیلی پسر خوبیه،به جاش پسر ارشدشون،یک جانور به تمام معنا(با پوزش)،اصلا یه چیز عجیب غریب،ساتورکش محلمون اینه،میگیره ملت رو میزنه،بعدشم خودزنی میکنه که بگه آره.... اینام منو زدن.
دیروزم ، یه پسره رو دیدیم، نمیدونم کی با چاقو زده بودش،داغون داغون،توی خیابون هوار میکشید و خودش رو میزد به درودیوار میرفت،بد قاطی کرده بود،شیشه همسایه ی دیوار به دیوارمونم شکست،اونهام به پلیس 110 خبر دادند، با اجازه شما تا نیمساعت یعد!(با توجه به اینکه یک کلانتری دو سه تا کوچه اونطرفترمون هست)که گروه سریع پلیس خودشون رو به محل حادثه رسوندند،قاتل (یا همون مقتول) از محل متواری شده بود.
*
اعوذ بالله من الشیطان الرجیم،بسم الله الرحمن الرحیم،تا دیروز که تریاک و حشیش و شیره و بنگ وهروئین و .... مد روز بود امروزم که اکس و شیشه و اشک خدا و اشک عروس و کوکائین..........
10 دقیقه که با یک نفر همصحبت میشی،یا خبر قتل میده یا آدم ربایی،یا تجاوز یا کلاهبرداری....
دارم بالا میارم،پر پرم(گلاب به روتون البته)خدا رحم کنه به همه اونهایی که به دنیا اومدن و دارن زندگی میکنند،و به همه ی اونهایی که هنوز به دنیا نیومدند ولی قراره به دنیا بیاند و زندگی کنند.
sayeh  ||  10:44 PM