سکوت،تنها صدای خداست

سايه و سكوت

سایه و سکوت

 

صفحه اصلی
ارتباط با من
لوگوی وبلاگ
 

 

 



Thursday, November 10, 2005


میگم میدونی چیه؟احتمالاً این ترم تموم شه موهام کاملاً تغییر موضع دادن و سیخ سیخ شدن،فعلاً که نشانه هاش رویت شده.
*
آقا ،آدم باید متفاوت باشه،مثلاً توی ظل سرما(ظل این شکلیه؟)بستنی بخوره،بعدشم توی تعارفاتش وقتی ازش میپرسند شما سردته یا نه؟بگه نه قربانت،بستنی خوردم،گرم شدم.:دی
*
ای بابا،دل خوش سیری چند؟هوس لبو کردم یهو!
*
نمی دونم کی بود،انقدر میدونم که همون موقع هایی بود که جناب احمدی نژاد مشرف شده بودند به نیویورک!در وبگردیهام (که متاسفانه کمتر فرصت میکنم)کجا؟یادم نیست.یه مطلب خوندم،مطلبش کلاً یه صفحه بود،اما 356.5 صفحه کامنت داشت(خوش به حالش،دارندگی و برازندگی!)اکثراً هم شاکی بودند که چون مطلبش رو نگفتم،نمیگم از چه بابت شاکی بودند.اما من به یک سری نتایج ارزنده رسیدم که در چند خطی اونها رو به سمع و نظر شما خواهم رساند،ok شروع میکنیم(بابا خارجی):فقط لطفاً با شماره هاش بخونید،یه وقت لاینشو گم نکنین!
1-سیاست یک علمه
2-ایرانیا همشون از این علم به طور مادرزاد بهره بردن.
3-مرگ خوبه،اما برای همسایه.
4-من فکر میکنم،پس من هستم، بودن منم کافیه،تو چیکاره ای؟
5-اگر یه آدمی که دم از سیاست میزنه و عضو یه حزب خاصه،بنشینه و به حرفهای احزاب مخالفش گوش بده(یعنی حرفهاشون رو بشنوه)،100% خریدنش!
6-ما باید دم از آزادی بیان بزنیم،اما نباید اجازه بدیم که مخالفان ما به طور آزاد حرفهاشون رو بزنن.
7-اندیشه و صاحب اندیشه،هیچ فرقی باهم نمیکنن،اگر با اندیشه ی یه نفر مخالفیم،باید با خودشم مخالف باشیم.(خداوکیلی،انقدر با بعضی از دانشمندا حال میکنم،طرف کلی زحمت کشیده روی نظریه اش،اون یکی میاد کل نظریه رو میبره زیر سوال،بعد موقعی که این یکی یه جایی گیر میکنه،همون آدم میاد کمکش،عالیجنابان بوهر و هایزنبرگ و انیشتین رو عرض میکنم)
8-همون بهتر که من بیشتر بدوسم(به کسر ب و فتح سین) که یک آدم منطقی! باشم نه سیاست مدار(خدایی این منطقی بودن من،خودم رو که کشته،شمام چیزی راجع بهش نمیدونین وگرنه اگر میدونستین زنده موندنتون رو تضمین نمیکردم)
9-هر چیزی رو باید همون موقع که مطرح میشه بگی،نه اینکه تازه بعد از اندی یادت بیفته که یه مطلبی ام قبلاً خونده بودی!(این آخریش از بقیه مهمتره:دی)
*
ایول!(املام خیلی ضعیف شده ها،به همه چی مشکوکم!)،انقدر خوشم میاد از آدمایی که از نوشته هام خوششون میااااااااد،شما به عنوان مهمان افتخاری همیشه بیا مطالبم رو بخون(چشمک)ولی نه، میخوام جدی باشم،
ممنون آقا، شما لطف دارین، وگرنه من نه چیز خاصی می نویسم و نه نوع خاصی،گاهی اگر چیزی به ذهنم برسه،باهاش چشم دیگران رو خسته میکنم.
sayeh  ||  5:34 AM