سکوت،تنها صدای خداست

سايه و سكوت

سایه و سکوت

 

صفحه اصلی
ارتباط با من
لوگوی وبلاگ
 

 

 



Friday, November 25, 2005


قاطیم!(به فتح ی )
*
تو خوبی؟؟؟خیلی وقته ازت بیخبرم بی معرفتاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا.
*
به نظرت،من کلاً آدمیم که سریع تصمیم میگیره؟یا اگه این بار زود تصمیم گرفتم، برای این بوده که قسمت نبوده؟؟؟؟یا کلاً خوب فکر نکردم؟یا شاید یه روز پشیمون بشم؟
*
می شه دلت برام تنگ شه؟دل من که خیلی برات تنگیده،از شدت بی خبریم نگرانت شدم.(حسودیم شد بهت، اخه هیشکی منو دوست نداره)
*
تا حالا دیدی یه آدمی، مثل اون چهارپای معروف خودمون بمونه توی گل؟اگه دیدی،حتماً کمکش کن،مگه نشنیدی که میگن:(تو نیکی میکن و در دجله انداز....)
*
چرا چشمت میبینه،اما دلت باور نمیکنه؟؟؟؟من میدونم، به خاطر اینکه، چشمت دل نداره،دلتم چشم نداره.
*
آیا کسی هست که مرا یاری دهد؟کسی یه دانشجو یا یه مهندس مکانیک،ساخت و تولید،یا طراحی جامدات،سراغ نداره،برای تحقیق پایان ترمم میخوام،به خدا کار سختی ام ندارم،فقط میخوام بهم یک کتاب معرفی کنه،یا لینک یا ...خلاصه هرچی که راه دست خودشه،در زمینه ی طراحی یک قطعه ی صنعتی،هرچیم باشه اشکال نداره،هر جنسی ام داشته باشه مهم نیست،چون فقط یه کار تحقیقی تئوریه، یا یه روش تولید مثل ریخته گری مثلاً یا.... .حتی المقدور میخوام فارسیم باشه،چون هم یه عالمه ترجمه دارم که باید انجام بدم،هم اینکه خارجیم!!خیلی خوبه!میترسم زبان مادریم از یادم بره(:دی) باور بفرمایید من آدم تنبلی نیستما!!! الان بدفرم گیر کردم.(رجوع شود به سطر 4 همین مطلب)
*
میدونی چیه؟از بیست سالگی به این طرف تقریباً هر شش ماه یک بار،به یه اصل توی زندگی پی بردم،که اگه اشتباه نکنم تا حالا همه شون رو گفتم،این پنجمیشه:"بازه زمانی که طول میکشه تا آدمها راجع به یک مسئله ای به شما قول بدند،نسبت مستقیم داره با مدت زمانی که طول میکشه به قولشان وفادار باقی بمانند"(بگذریم که اگه الان بهم بگید 4 تا دیگه رو به ترتیب در 4 دقیقه بگو،نمیتونم،اما دلیلم دارم براشاااا(غیر از مسئله IQ)،چون دوست ندارم زندگیم خیلی اصل داشته باشه،اصل ِ زیادی،زیبائی زندگی رو از بین می بره،فراموششون کنم بهتره)
sayeh  ||  9:49 PM