سکوت،تنها صدای خداست

سايه و سكوت

سایه و سکوت

 

صفحه اصلی
ارتباط با من
لوگوی وبلاگ
 

 

 



Thursday, January 05, 2006


خط تلفن اینترنتم قطعه،نمیتونم به اینترنت وصل شم.(به جون خودم پولش رو هم دادم)از یه طرف هم سرم شلوغ شده به خدا،ببخشید که نیستم،قول میدم به محض اینکه بتونم جبران کنم.ok???(به جون خودم،کلاس نمیذارم)
*
مسیر استوانه ایِ بیضی القاعده ی ناهموار و با طول محدود و نیمه موهوم زندگی من!!!(نفسم بند اومد)
اون وقتایی که بچه تر بودم،گاهی فکر میکردم که منم مثل یه مورچه ایم که توی محیط یه دایره گرفتار شده و هرچی تلاش میکنه بازهم سر جای اول خودش بر میگرده،یه کم که بزرگتر شدم،دیدم که نه!انگار مسیرم خیلی ام دایره نیست، بیشتر شبیه بیضیه،یه جاهایی به کانون نزدیکتر میشم و یه جاهای دیگه دورتر،گاهی مسیر باریکتره و... در کل چشم اندازش متفاوت شده ،اما بازم از نو بر گشتم سرجای اول.همون موقع ها سعی کردم فکرم رو تصحیح کنم ،به خاطر همینم فکر کردم که مسیرم بیشتر شبیه یه استوانه ی بیضی القاعده!است....الان توی این سن و سال به یه نتیجه ی دیگه رسیدم،اونم اینه که بیضی هایی که روی همدیگه سوار شدن و مسیر زندگی من رو ایجاد میکنن،خیلی ام مرتب،قرار نگرفتند،قسمت های باریک و پهنش خیلی روی هم میزون نیستن، یعنی یه جورایی وقتی که از بیرون نگاه میکنی ،یه سطح ناهموار میبینی،همونطورکه منم وقتی یه نگاهی به دوره های مختلف زندگیم میندازم،میبینم خیلیم یکنواخت نیست، و اگرم گاهی حس میکنم دچار یکنواختی شدم،شاید علتش ایده آل نگری باشه که باعث می شه یه تصور خارق العاده از زندگی داشته باشم،خرق عادت ،هان؟(ادبیاتیش میشه این، آیا؟)....مسیر زندگی شما چه شکلیه؟فکر کن!باید چیز قشنگی از آب در بیاد،اقلاً شاید تو ام مثل من نتونی برای کسی رسمش کنی،اما برای خودت کاملاً ترسیم میشه،نه؟....راستی علت اینکه نیمه موهوم هم هست رو خودتون پیدا کنین!
*
اممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم،هیچی!
*
دپرشن!یه مدتیه (از دیشب تا حالا)تو مایه های دپ ام.(به کسر د).همین! اطلاعات بیشترم نمیاد.(sorry)
*
آقای مصطفی خان،بداخلاقی نکنین با من تو رو خدا،به خدا خودم خیلی دلتنگ سکوتم بودم،اما....مرسی که به من سر میزنین. به جون خودم کارام قاطی شده(منظور از قاطی مخلوط است!)از این هفته ام امتحانهام شروع میشه،خیلی بچه درسخونم نبودم این ترم.اگه نتونستم بیام تا آخر امتحان ها دیگه ببخشید.انشالا می جبرانم....
sayeh  ||  4:26 AM